محصولات هانا را از کجا بخریم؟

محصولات هانا را از کجا بخریم؟

محصولات هانا را از کجا بخریم؟

محصولات هانا را از کجا بخریم؟ محصولات هانا اینسترومنت آمریکا شامل تجهیزات تست و کنترل کیفیت آب و خاک از جمله انواع پی اچ مترها، هدایت سنج ها ، سختی سنج ها ، اکسیژن مترها ، کدورت سنج ها ، فتومترها ، رفرکتومترها، …هستند که در شکل های متفاوت از قبیل قلمی ( تستر) ، پرتابل ( قابل حمل ) ، رومیزی و آنلاین می باشند.

خرید محصولات هانا از فروشگاه اینترنتی hannainstir تحت نظارت و مدیریت ستاره عرش آریا نماینده رسمی و انحصاری  HANNA  در ایران امکان پذیر می باشد. فروشگاه اینترنتی  hannainstir جهت تسهیل در خرید محصولات هانا ( HANNA ) در ایران راه اندازی شده است . شرکت ستاره عرش آریا به عنوان نماینده انحصاری کمپانی HANNA در ایران با در دست داشتن مجوزات و گواهینامه های معتبر کمپانی HANNA ، که کارشناسان فنی ستاره عرش آریا ، پس از گذراندن دوره های آموزشی موفق به اخذ آن ها شده اند ، مشتریان را از خریدی مطمئن بهره مند می سازند.

نماینده انحصاری HANNA در ایران چه شرکتی است ؟

هنگام خرید تجهیزات کمپانی هانا باید به چند نکته مهم توجه نمود.

از آن جا که خرید پایان کار نیست و پس از خرید امکان نیاز به ارائه خدمات می باشد لذا خرید دستگاه HANNA  از وارد کننده اصلی HANNA در ایران ، امکان برقراری ارتباط مستقیم بین خریدار و فروشنده را فراهم می سازد. در خرید مستقیم محصولات HANNA  از نماینده اصلی هانا در ایران ، مشتری بدون حضور واسطه و در هر زمان بدون قید و شرط از کلیه خدمات لازم از جمله خدمات گارانتی ، خدمات تعمیر ، مشاوره فنی ، راهنمایی در انتخاب درست و… برخوردار می گردد.

در صورتیکه مشتری از عاملین فروش ستاره عرش آریا خرید نماید امید داریم در هنگام انتخاب دستگاه و مراجعت مشتری جهت دریافت خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش ، مورد توجه و همراهی عامل فروش محترم قرار بگیرد.

و اما در بازار کنونی عده ای از افراد سودجو خود را در وبسایت ها و فضاهای مجازی ، نماینده انحصاری HANNA در ایران معرفی نموده اند که کاملا غیرواقعی می باشند و متاسفانه مشتریان را اغفال می نمایند. در صورت خرید کالا از این دسته افراد ، دستگاه شامل گارانتی و خدمات نمی باشد .

با توجه به مباحث مطروحه در بالا، بر آن شدیم  جهت اطمینان خاطر مشتریان ، با راه اندازی فروشگاه اینترنتی hannainstir ، راه ورود فروشندگان غیرمجاز را بسته و با قیمت گذاری منحصر به فرد و مشاوره فنی و ارائه خدمات برجسته ، همچون گذشته رضایت خاطر مشتریان را جلب نماییم.

لذا در صورت نیاز به هرگونه شفا ف سازی و پاسخ به سوالات شما عزیزان با ما در تماس باشید.

تیم ستاره عرش آریا با تجربه 17 ساله در زمینه تامین و مشاوره تجهیزات آزمایشگاهی و کنترل کیفیت ، همواره به عنوان پیشرو در صنعت این مرز و بوم گام برداشته و مهم تر اینکه پس از فروش ، همراه دائمی مشتریان خود می باشد.

گارانتی دستگاه HANNA

دستگاه های کمپانی HANNA که از طیق مستقیم یا توسط عاملین تایید شده ستاره عرش آریا فروخته می شوند ، دارای 1 سال گارانتی ( به غیر از الکترود pH) و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

قیمت دستگاه HANNA چگونه است؟

از آن جا که ستاره عرش آریا مفتخر به داشتن نمایندگی انحصاری هانا می باشد لذا با خرید بدون واسطه از کمپانی و با تجربه طولانی در امر واردات قانونی کالا و کم کردن هزینه های جانبی همواره توانسته است  ، بهترین قیمت گذاری برای محصولات هانا در بازار ایران ، حتی در مقایسه با رقبای چینی و تایوانی  خود داشته است.

با سیاست قیمت گذاری شرکت ستاره عرش آریا ، مشتریان قادر می باشند دستگاه با کیفیت را با بهترین قیمت تهیه نمایند. لذا تولید کنندگان ایرانی جهت تست و کنترل کیفیت محصولات خود، از برند برتر دنیا با بهترین قیمت استفاده می نمایند، که این هدف اصلی ستاره عرش آریا در حمایت از تولید با کیفیت محصول ایرانی است.

شعار همیشگی ما ” با برترین ها برای بهترین ها ”

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *