خرید انواع pH متر

خرید انواع pH متر

خرید انواع pH متر

انواع پی اچ متر و کاربرد هر نوع چیست ؟

انواع  pH متر چیست ؟

در بسیاری از مقالات به عبارت های زیادی همچون pH ( پی اچ ) چیست ؟ و کاربردهای pH چیست ؟ برخورد کرده ایم.

آنچه در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد بیشتر جنبه کاربردی دستگاه pH متر است .

سوال این است که : چرا pH متر در مدل ها وشکل های مختلف تولید می شود؟

عموما اندازه گیری یک پارامتر همچون pH به عوامل مختلفی همچون دقت ، هزینه قابل پرداخت ، جنس ماده ، حالت ماده و همچنین شرایط محیطی که در آن اندازه گیری انجام می شود ، وابسته است.

همه موارد و عوامل ذکر شده در انتخاب دستگاه و روش تست pH ، تاثیر گذار می باشند.

مطمئنا  انتخاب دستگاه پی اچ متر ، اگر قرار باشد در یک آزمایشگاه pH ( پی اچ ) اندازه گیری شود و یا در فضای باز کارگاهی ، با هم متفاوت خواهد بود.

روش های اندازه گیری pH ، عموما به 3 حالت کلی امکان پذیر می باشد.

  • استفاده از کاغذ pH : این روش ارزان و راحت است ولی دقت پایینی دارد.
  • استفاده از روش تغییر رنگ یا فتومتری :در روش فتومتری عموما برای اندازه گیری pH نیاز به معرف است و اگر دامنه تغییرات pH زیاد باشد باید از معرف های مختلف استفاده شود ، و هزینه معرف ها گاها از خرید یک دستگاه دیجیتال pH ، گران تر نیز می باشد.
  • استفاده از دستگاه pH متر ( پی اچ متر) :دستگاه های pH متر در شکل ها و شرایط مختلف تولید می شوند تا بتوانند پاسخگوی کلیه سلیقه ها چه از نظر هزینه و چه از نظر دقت و شرایط محیطی باشند.

عموما pH مترهای دیجیتال به چهار دسته کلی تقسیم می شوند:

همانطور که در ابتدای این مطلب عنوان شد عواملی همچون دقت مورد نیاز ، شرایط محیطی ، حالت ماده ، جنس ماده در انتخاب نوع دستگاه تاثیرگذار است.

  • pH مترهای قلمی

این دسته از pH مترها در مدل های مختلف تولید می شوندکه در فاکتورهایی از قبیل جنس الکترود ، شکل الکترود ، دقت اندازه گیری ، تعداد نقاط کالیبراسیون  و ضد آب بودن با هم تفاوت دارند.

پی اچ مترهای قلمی با توجه به کوچک بودن اندازه دستگاه و قیمت مناسب ، مورد توجه بسیاری از کاربران می باشد.

ولی باید توجه داشته باشیم ، pH مترهای قلمی به دلیل حساس بودن الکترود در خیلی از صنایع و کاربری ها قابل استفاده نمی باشند و الکترود آن ها زود خراب می شود.

 

کمپانی HANNA ، به عنوان برترین تولید کننده انواع pH مترها ، انواع مختلف پی اچ مترها از جمله پی اچ متر قلمی را نیز تولید نموده است.

ستاره عرش آریا نماینده انحصاری و رسمی HANNA در ایران با در دست داشتن کلیه مدارک و اسناد معتبر جهت تامین و خدمات گارانتی و پس از فروش محصولات HANNA ، این امکان را برای مشتریان فراهم نموده تا با مشاوره فنی کارشناسان مجرب و آموزش دیده ستاره عرش آریا ، بهترین انتخاب را در دستگاه مورد نیاز خود داشته باشند.

در زیر به چندین مدل پی اچ متر قلمی هانا ، که پرمصرف تر می باشند اشاره می کنیم:

HI98100

HI98115

HI98107

HI98127

HI98128

  • pH متر های پرتابل

در اینجا خلاصه ای از پی اچ مترهای پرتابل را در اختیارتان قرار می دهیم. با توجه به اینکه عموما پی اچ متر های قلمی دارای دقت زیادی نمی باشند و در برخی از کاربردها محدودیت هایی ایجاد می کنند ، با استفاده از pH مترهای پرتابل ، با پرداخت هزینه بیشتر می توان این محدودیت ها را کاهش داد و همچنین دستگاهی نسبتا کوچک و قابل حمل ، با دقت بالاتر و امکانات بیشتر در اختیار کاربر قرار داد.

پی اچ مترهای پرتابل از لحاظ دقت اندازه گیری ، نقاط کالیبراسیون ، ضد آب بودن ، امکان اتصال به کامپیوتر ، امکان ذخیره اطلاعات و … با هم تفاوت دارند و کاربر می تواند بر اساس جنس و حالت نمونه ، شرایط محیطی ، میزان و هزینه پرداختی ،دستگاه  pH متر پرتابل مناسب را انتخاب کند.

یکی دیگر از محصولات پرمصرف  کمپانی HANNA ، انواع pH مترهای پرتابل هانا می باشد.

که شرکت ستاره عرش آریا با تامین کلیه محصولات HANNA و انواع pH مترهای پرتابل HANNA ، در کوتاه ترین زمان و قیمت نمایندگی و ارائه کلیه خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش ، شما را از انتخاب و خرید خود مطمئن می سازد.

در زیر به برخی از pH مترهای پرتابل هانا اشاره می کنیم . لطفا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی و مشاوره فنی با کارشناسان فنی ستاره عرش آریا نماینده انحصاری HANNA تماس حاصل بفرمایید.

برخی از pH مترهای پرتابل و پرمصرف HANNA  :

HI8424

HI98190

HI98191

HI98161

HI9125

HI98163

 

  • pH مترهای رومیزی

همانطور که میدانیم کلیه صنایع و کارخانجات تولیدی دارای بخش مهم و پر اهمیت ، آزمایشگاه های کنترل کیفیت می باشند. وظیفه آزمایشگاه ها ، کنترل و نظارت بر کیفیت تولیدات می باشد. در این آزمایشگاه ها ، دقت در اندازه گیری پارامترها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اندازه گیری pH ، یکی از پارامترهای اساسی در بسیاری از محصولات تولیدی در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی ، دارویی ، شیمیایی ، خاک و کشاورزی ، آب و فاضلاب و … می باشد.

تجهیزات رومیزی محدودیت های امکانات که در دستگاه های قلمی و برخی پی اچ مترهای پرتابل هست را ندارند. و عموما از امکانات فراوان و قیمت های متفاوت برخوردار هستند.

کمپانی HANNA ، در تولید انواع پی اچ متر رومیزی نیز در کل دنیا پیشرو بوده است  و انواع مختلف pH متر رومیزی با قابلیت های متفاوت برای صنایع و کاربردهای متفاوت تولید نموده است.

شرکت ستاره عرش آریا نماینده انحصاری HANNA در ایران این افتخار را دارد که کلیه محصولات HANNA را با قیمت نمایندگی و گارانتی اصلی و بدون قید و شرط  به همراه بهترین خدمات پس از فروش برا ی مشتریان تامین و عرضه نماید.

ضمنا توصیه می کنیم قبل از خرید با کارشناسان فنی ستاره عرش آریا ، که دوره های لازم جهت مشاوره و راهنمایی را دیده اند تماس بگیرید ، تا پس از خرید با مشکل مواجه نشوید.

در زیر به برخی از مدل های پی اچ متر رومیزی HANNA که پرمصرف تر هستند ، اشاره می کنیم :

HI2211

HI2020

HI2210

HI5222

  • pH مترهای آنلاین

آخرین دسته از انواع پی اچ متر ها ، pH مترهای آنلاین می باشد. در برخی از موارد اندازه گیری پی اچ در آزمایشگاه و به صورت فردی امکان پذیر نیست . به طوریکه اندازه گیری میزان pH در لحظه برای کاربر اهمیت دارد و در لحظه نیاز به اندازه گیری پی اچ برای سنجش و کنترل می باشد.

در این زمینه نیز کمپانی HANNA ، با دانش فنی و توانمندی خود در  تولید انواع پی اچ متر ، دستگاه های آنلاین را به صورت کنترلر و مینی کنترلر تولید نموده است.

پی اچ متر های آنلاین هانا این امکان را دارند که بر روی خطوط تولید نصب شوند و به صورت آنلاین نتایج را به کاربر اطلاع دهند.

ستاره عرش آریا نماینده انحصاری هانا در ایران امکان مشاوره ، تامین ، گارانتی ، خدمات پس از فروش ، تحویل به موقع ، همراهی همیشگی را برای کلیه مشتریان که علاقمند به استفاده از محصولات کمپانی HANNA ، می باشند را فراهم ساخته است.

در این زمینه جهت تسهیل نمودن شرایط خرید برای مشتریان عزیز ، فروشگاه اینترنتی محصولات هانا با آدرس hannainstir را در ایران ، راه اندازی نمودیم تا بدین وسیله خرید محصولات کمپانی Hanna برای مشتریان راحت تر و با اطمینان بیشتر انجام گیرد.

نظارت و کنترل فروشگاه اینترنتی hannainstir بر عهده شرکت ستاره عرش آریا نماینده رسمی و انحصاری HANNA در ایران می باشد. جهت اطمینان خاطر مشتریان از خرید خود از نمایندگی اصلی ، اسناد و مدارک قابل ارائه می باشد.

لطفا در هنگام خرید دقت بفرمایید تا پس از خرید با مشکل جدی مواجه نشوید.

منتظر شنیدن صدای گرم شما عزیزان هستیم.

شعار همیشگی ما : “با برترین ها برای بهترین ها

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *