پی اچ متر قلمی ارزان و با کیفیت

پی اچ متر قلمی ارزان و با کیفیت

پی اچ متر قلمی ارزان و با کیفیت

پی اچ متر قلمی ارزان و با کیفیت : پی اچ یا میزان اسیدیته یکی از مهمترین فاکتورهای آب است که اندازه گیری آن برای کاربران در صنایع مختلف اهمیت ویژه ای دارد.سهولت اندازه گیری و کارکرد با دستگاه یکی از مهمترین عواملی است که مصرف کننده هنگام انتخاب نوع دستگاه مد نظر دارد.

از این رو پی اچ مترهای قلمی با کاربری آسان و قیمت مناسب طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده اند.

کمپانی HANNA به عنوان برترین تولید کننده دنیا ، با در نظر گرفتن نیاز مشتریان اقدام به تولید انواع pH های قلمی با کارایی و قابلیت های متفاوت نموده است . به عنوان مثال :

pH متر قلمی HI98107  با قیمت بسیار مناسب در اندازه کوچک و جیبی تولید شده است. این دستگاه به طور اتوماتیک کالیبره می شود ، دما را هم نشان می دهد ولی الکترود آن قابل تعویض نیست .

pH متر قلمی HI98100  دستگاه دیگری است که در مقایسه با رقبای خود از کیفیت عالی و قیمت مناسب برخوردار است این دستگاه جیبی به طور اتوماتیک کالیبره می شود و الکترود آن نیز قابل تعویض می باشد.

از دیگر محصولات پی اچ متر قلمی هانا می توان مدل های HI98127 ,HI98128 , HI98115  و …. را نیز نام برد که هریک دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشند .

با توضیحات فوق قصد داشتیم تا شما را با انواع pH متر های قلمی  HANNA آشنا نماییم.

در صورت علاقه به آشنایی بیشتر با انواع pH مترهای هانا لینک زیر را کلیک نمایید:

/متر-قلمی-ph-orp/تجهیزات-قلمی/https://hannainstir.com/product-category

ستاره عرش آریا نماینده انحصاری هانا در ایران با در دست داشتن کلیه مجوزات و گواهینامه های رسمی و معتبر تایید شده از کمپانی HANNA این امکان را فراهم کرده تا مشتریان با خریدی مطمئن از نمایندگی انحصاری HANNA در ایران کلیه محصولات این کمپانی را با گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش مستقیم خرید نمایند.

ایجاد این فرصت برای مشتریان عزیز توسط ستاره عرش آریا مستلزم صرف هزینه های بسیاری می باشد ولی با امید به اینکه بتوانیم در راستای پیشبرد صنعت کشورمان گام برداریم  و تامین کننده معتبر و همیشگی شما باشیم ، با گام های استوار پیش خواهیم رفت.

منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.

شعار همیشگی ما ” با برترین ها برای بهترین ها “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *